Asiakas ei ostanutkaan tapaamisella – mikä meni pieleen? 10 vinkkiä jälkiviisasteluun ja oppimiseen.

Ei ole synti hävitä kauppaa, mutta on synti olla ottamatta opikseen.

 

1) Olinko valmistautunut riittävästi?

2) Toiminko suunnitelman mukaan? Missä poikkesin ja miksi?

3) Tunnistiko asiakas tarpeensa? Miten hän ilmaisi sen?

4) Onnistuinko perustelemaan asiakkaalle hyödyn/arvon? Miten hän ilmaisi sen?

5) Mihin vastaväitteisiin en onnistunut vastaamaan asiakkaan mielestä riittävän vakuuttavasti?

6) Mitä asiakas menetti? Menettikö tietoisesti? Ostaako hän joltakulta toiselta?

7) Sainko sovittua uuden tapaamisen? (Tai ainakin soittoajan?)

8) Mitä minun kannattaa huomioida jälkisoitossa?

9) Milloin uskon asiakkaan ostoikkuna olevan auki?

10) Mitä opin?

Share

Kommentoi kirjoitusta

By | 2015-08-11T18:08:07+02:00 heinäkuu 3rd, 2015|Yleinen|Kommentit pois päältä artikkelissa Asiakas ei ostanutkaan tapaamisella – mikä meni pieleen? 10 vinkkiä jälkiviisasteluun ja oppimiseen.

About the Author: